google.com, pub-1373830308765288, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Anders Bekeken

De Groene Cirkel Groene Gezonde Stad: Zuid-Hollandse Steden Moeten Groener Worden

Geschreven op 17-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Natuur Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Zuid-Hollandse steden moeten de komende decennia flink groener worden. Dat hebben het ministerie van LNV, Naturalis, Wageningen University & Research, gemeente Dordrecht, Staatsbosbeheer, IVN Natuureducatie, Alles is Gezondheid, GGD Haaglanden en de provincie Zuid-Holland afgesproken.

Zij gaan daarvoor samenwerken in de Groene Cirkel Groene Gezonde Stad. De vergroening moet zorgen voor gezondere inwoners, minder hitte en wateroverlast en meer biodiversiteit.

Er zijn al veel initiatieven om de steden groener en gezonder te maken. Denk aan wadi’s, bomen en geveltuintjes. Al deze initiatieven doen een beroep op de schaarse ruimte. Bovendien zijn er flink wat verschillende partijen bij betrokken. Deze slaan nu de handen ineen in de Groene Cirkel ‘Groene gezonde stad’.

De ambitie is om door vergroening in 2050 slachtoffers te voorkomen bij extreme hitte, extreme buien en overstromingen. Gezamenlijk hebben de partijen hiervoor een verbindend vergezicht, een droom, gemaakt. De gedroomde, groene stad heeft volgens de partners honderdduizenden bomen die zorgen voor verkoeling tijdens hittegolven. Groene tuinen en waterdoorlatende infrastructuur vangen hevige regenval op.

De coalitie gaat in de Groene Cirkel Groene Gezonde Stad aan de slag met overkoepelende vraagstukken. Denk dan bijvoorbeeld aan ontbrekende kennis, wet- en regelgeving en financiering. Tevens starten de partijen vandaaruit nieuwe activiteiten op, zonder verantwoordelijkheden over te nemen. De komende tijd gaan de partijen bepalen wat er, nog meer dan al gebeurt, in gang gezet moet worden om deze ambitie te realiseren.

In Zuid-Holland bestaan al meerdere Groene Cirkels waarbinnen bedrijven, banken, wetenschap, maatschappelijke organisaties en overheden coalities vormen voor duurzame transities.

Sugbsidieregeling Groenere En Gezondere Woonomgeving 2021-2023 In De Provincie Utrecht

Geschreven op 17-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Iets anders Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

De provincie Utrecht komt met een subsidieregeling waarmee onder meer in groepen verenigde inwoners zelf aan de slag kunnen met projecten voor een groenere en gezondere woonomgeving.

De regeling is ook bestemd voor gemeenten, scholen, bedrijven, woningcorporaties en maatschappelijke organisaties.

Het geld is voor vergroening van de straat, een groenblauw schoolplein, klimaatbestendige kantoorgebouwen of maatregelen voor verhoging van de biodiversiteit in een buurt. In totaal is er 1,78 miljoen euro beschikbaar voor de maatregelen.

De belangrijkste voorwaarde om subsidie te krijgen, is dat het beoogde project bijdraagt aan innovatieve oplossingen voor een groenere, gezondere en klimaatbestendigere provincie. De diversiteit aan subsidiabele projecten is daardoor groot. Het ontwikkelen van een hitteplan voor een gemeente is een voorbeeld. Maar ook aanleg van groene daken op woningen en het realiseren van groene gevels. De regeling is ook te gebruiken voor de aanleg van kleine bossen en parken in verstedelijkte gebieden.

In groepen verenigde inwoners, scholen, bedrijven, woningcorporaties, gemeenten en maatschappelijke organisaties in de provincie Utrecht kunnen deze subsidie aanvragen vanaf 13 oktober 2021 tot eind 2023. De maximale subsidie per initiatief is 50.000 euro.  Meer informatie over deze subsidie, de voorwaarden en de aanvraagprocedure is te vinden op de website van het  subsidieloket van de provincie Utrecht.

Zie ook: Extra Geld Voor Groene Daken in Gemeente Utrecht: Subsidie Aanvragen Voor 2021 Kan Nu

 

De Mensenrechtentulp 2021: Shortlist Met 12 Genomineerden Is Bekend

Geschreven op 17-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Agenda, Mensenrechten Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Het Ministerie van Buitenlandse Zaken reikt op 6 december 2021 voor de 12e keer de Mensenrechtentulp uit.

Hiermee steunt Nederland mensenrechtenverdedigers in het belangrijke werk dat zij doen: het belichten, beschermen en verbeteren van mensenrechten wereldwijd.

De winnaar ontvangt 100.000 euro en een bronzen beeld in de vorm van een tulp.

Voor de 2021-editie is de shortlist inmiddels bekend. Daaruit kiest de jury de komende tijd een top 3. De minister van Buitenlandse Zaken bepaalt de uiteindelijke winnaar en overhandigt de Mensenrechtentulp op 6 december 2021.

Vorig jaar ging de Mensenrechtentulp 2020 naar Lilit Martirosyan, een dappere en vreedzame transrechtenactivist uit Armenië. Met het prijzengeld opent Lilit in januari 2022 een gemeenschapscentrum waar transgenders en sekswerkers elkaar veilig kunnen ontmoeten en cursussen kunnen volgen. “Transgenders in Armenië verkopen hun lichaam, omdat ze geen andere baan krijgen. Met de cursussen geven wij ze de kans om voor zichzelf te beginnen.”

De Mensenrechtentulp is een prijs van de Nederlandse overheid om mensrechtenverdedigers te steunen in het werk dat ze doen: het belichten, beschermen en verbeteren van mensenrechten in de wereld. Het ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) reikt de prijs sinds 2008 jaarlijks uit.

The New MOKE: A Fully Electric Car From A Full Electric Brand by MOKE International

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Vervoer en OV Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

MOKE International is delighted to announce the introduction of the all-electric MOKE. Reservations can be made today with first deliveries scheduled in time for the 2022 European summer season.

From January 1st 2022, it will no longer be possible to order Internal Combustion Engine (ICE) MOKEs, making the marque the first legacy manufacturer in the world to go fully electric.

The introduction of the fully electric MOKE reflects consistent customer demand for an evocation of one of the best loved vehicles in the world, ready for the pressing global requirement for clean-air powertrains. Indeed, electrification enhances the unique promise of MOKE with significantly increased performance married to the benefits of a silent powertrain for undisturbed open-air motoring.

Nothing matches the thrill of traversing the world’s most beautiful beach resorts in an open-top MOKE. This experience is only made more fun through the instant and silent power delivery derived from an EV powertrain. Indeed, the new MOKE sprints to 55km/h in just 4.5 seconds. Maximum power of 33Kw proves plenty for a vehicle that weighs just 800 Kg. Range is fit for 5 round trips between Cap-Ferrat to Monaco (144km). Charging takes 4 hours on the Type 2 EU Standard and top speed is 100km/h.

All MOKEs can be ordered in Right or Left Hand Drive. Deliveries will be made in time for the 2022 European Summer. Battery cells, motors and inverters are all sourced from Tier 1 European suppliers and have been bespoke engineered in the United Kingdom.

Electrification writes a bold new chapter for one of British automotive’s most loved and storied marques. The MOKE was the brainchild of legendary Mini designer Sir Alec Issignois. He was tasked to create a vehicle robust enough to be parachuted behind enemy lines from an aeroplane. The MOKE proved far more popular with a 1960s glamour-set that included The Beatles, The Beach Boys and Brigette Bardot, in doing so establishing its legend as the ultimate beachouse-to-waterfront shuttle.

MOKE International revived the brand in 2017 introducing a number of special editions that have proven highly popular amongst MOKE officianods and an entirely new generation of fun-seekers. This commercial success has underpinned the significant investment in securing the long-term future of the brand through electrification.

All electric MOKEs will be manufactured in the marque’s home, the United Kingdom at a state-of-the-art facility operated by the Fablink Group. The company is headquartered in Northamptonshire, the centre of Britain’s automotive heartland and attracts some of the most talented manufacturing, technical and engineering professionals in the industry.

Indeed, all electric MOKEs will be handcrafted by an expert team from a company with experience providing design, manufacturing and engineering services to some of the world’s leading automotive manufacturers including Jaguar Land Rover and Morgan. The company has over 500,000 sq/ft of production space and employs around 700 highly skilled engineers, production operators and technicians across six UK sites.

This long-term strategic commitment to UK manufacturing has been made enabled by UK government grant funding from the Niche Vehicle Network, alongside the recent trade deal which allows UK automotive businesses tariff-free access to EU markets, based on defined rules of origin. The company has reaffirmed its commitment to the UK with the creation of a number of key jobs in commercial functions.

To deliver on the promise of a next-generation powertrain vehicle, MOKE has gathered a team under the leadership of former Rolls-Royce product lead, CEO Isobel Dando. These highly skilled engineers, designers and technicians are drawn from some of the leading names in automotive engineering and design including: Polestar, Jaguar Land Rover, Rolls-Royce, MINI and BMW.

Together they have created a contemporary interpretation of MOKEs classic open-top driving dynamics with full scope for clients to personalise the vehicles to their exact tastes and sensibilities. The engineers have a focus on maintaining the sense of fun and freedom that has endeared the car to so many for more than five decades.

The new electric MOKE has been designed from the ground-up with a view to significantly enhancing the driving experience. The use of aluminium panels has significantly reduced the weight of the vehicle for a more agile ride, while the instant torque from the electric motor dramatically enhances acceleration and driveability. The electric MOKE benefits from a number of other updates across the vehicle from improved braking systems to increased occupant and pedestrian safety features. Finally, power-steering, regenerative braking and heated windscreens delivers ease-of-use. All luxuries far beyond Issignonis’ original brief.

“MOKE going electric secures the appeal of one of Britain’s best loved marques for many generations to come. MOKE’s marriage of fun, personality and open air thrills will only be enhanced through the performance and silent running of an electric powertrain. We are proud to write a new chapter in one of British automotive folklore’s best loved stories.”  Isobel Dando, CEO, MOKE International

List of Noteworthy Electric Vehicles in 2022: Release Dates, Range and Prices

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Vervoer en OV Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Just like we promised, this is the second volume of our mini series about all-new electric cars that were presented throughout the international autoshows and online debuts around the globe.

Get ready to learn about the breaking news within the zero-emission world, explore a new portion of striking EV concepts and exciting production vehicles of tomorrow.

As always, we will make sure to mention detailed information about technical specifications, prices and production dates!

Smallest Electric Cars In 2022: Vision For The Future Of Transportation by Automative Territory

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Vervoer en OV Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Modern technology has allowed electric cars to grow to massive sizes, however the appeal of tiny city commuters remains extremely high in small towns as well as overpopulated megacities.

Today we will explore the potential of the smallest EVs to become the transport of the future by looking into the newest models from the class.

Single, two, tandem and 4 seaters, three and four wheelers, these tiny machines come in all shapes and forms.

Webinar Wat Betekent De Europese Green Deal Voor Gewasbescherming?

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Agenda, Green Deal Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Europa kiest resoluut voor een duurzamere voedselproductie. Deze strategie wordt verankerd in de Green Deal en zal gevolgen hebben voor het gewas-beschermingsmiddelen-beleid. Wat betekent dit in de boerenpraktijk?

Nieuwe Oogst houdt samen met Bayer en met medewerking van LTO en Stichting Natuur & Milieu op maandag 18 oktober om 20.00 uur een webinar over gewasbescherming en de Green Deal.

Hoe gaat het middelenpakket zich ontwikkelen? Wat is het effect van de Green Deal op uw teelten? Deze en andere vragen worden beantwoord in dit webinar.

Sprekers tijdens het webinar zijn:
Jolanda Wijsmuller, Manager biologische gewasbescherming en kleine teelten Bayer vertelt over de opkomst maar ook beperkingen van biologische gewasbescherming en misverstanden over chemie.
Jelmer Vierstra, Programmaleider circulaire economie bij Natuur & Milieu gaat in op de noodzaak van vergroening van het middelenpakket.
Joris Baecke, Portefeuillehouder Gezonde Planten van LTO Nederland geeft uitleg over de doelstellingen van de Green Deal en de insteek van de landbouwlobby.

Het gesprek wordt geleid door hoofdredacteur Esther de Snoo van Nieuwe Oogst.

25 Years of a Multi Billion Dollar Maritime City Construction: Sabah Al-Ahmad Sea City In Kuwait

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Bouwen-Klussen Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Fascinating in scale and luxury, the cities that have grown on the shores of the Persian Gulf over the past decades seem to be an absolute miracle.

In the background of these notable and widely discussed megaprojects, is the project of the multibillion-dollar maritime city of Sabah al-Ahmad Sea City in Kuwait, the construction of which took 25 years and continues to this day.

For Europe and America, a 25-year period seems unrealistically short. For the Middle East, where megacities grow as if in a time-lapse mode, this is an incredibly long time. Why so? We will tell in this video on the Innovative Techs channel.

Deelslee Elektrisch Deelvervoer In Loppersum: Op Weg Naar Een Fossielvrije Gemeente

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Vervoer en OV Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

DeelSlee biedt hoogwaardig en voordelig elektrisch deelvervoer aan in alle dorpen van de voormalige gemeente Loppersum en draagt daarmee bij aan een fossielvrije gemeente waar het fijn is om te wonen en werken.

Door het delen van elektrische auto’s worden portemonnee en milieu gespaard en de toegankelijkheid en leefbaarheid van het gebied bevorderd. En leveren we een bijdrage aan de energietransitie en het doel van de gemeente om in 2030 onafhankelijk te zijn van fossiele energie.

Begin oktober 2020 is DeelSlee in Stedum, Gemeente Eemsdelta, Middelstum, Garrelsweer en Garsthuizen gestart met de plaatsing van acht laadpalen en de inzet van tien elektrische deelauto’s.

Inmiddels staat er ook een laadpaal in Huizinge en rijden er 12 auto’s in zes dorpen. In de loop van 2021 en 2022 wordt in ieder geval geïnvesteerd in palen en auto’s voor nog eens acht dorpen.

Later volgen laadpalen en deelauto’s in meer plaatsen. Iedereen die woont en/of werkt in de voormalige gemeente Loppersum kan deelnemen! De deelauto’s staan welhaast ‘om de hoek’ en maken het voor wijk- en dorpsbewoners gemakkelijk om samen goedkoop transport te benutten.

Deelslee is een coöperatie met als leden Dorpsbelangen Eenum, Dorpsbelangen Garrelsweer, Dorpsbelangen Garsthuizen/Startenhuizen, Dorpsbelangen Huizinge, Energiecoöperatie LOPEC, Zorgcoöperatie Loppersum, Dorpsbelangen Loppersum, Gemeente Eemsdelta, Dorpsbelangen Middelstum, Energiecoöperatie Middelstroom, Dorpscoöperatie Middelsoam, Dorpsbelangen Oosterwijtwerd, Dorpsbelangen Stedum, Energiecoöperatie StEC, Dorpsbelangen Toornwerd, Dorpsbelangen Westerwijtwerd, Dorpsbelangen Westeremden, Dorpsbelangen Wirdum, Dorpsbelangen Zeerijp en Energiecoöperatie Zonnedorpen.

Zie ook:Deel De Zon: Alle 23 Wijken In Venlo Krijgen Eigen Elektrische Deelauto by Over Morgen – Buurauto: De Elektrische Auto Die Je Deelt Met Je Buren – Elektrische Deelauto’s Voor Dienstreizen Provincie Noord-Brabant by Amber Mobility – De Eerste Elektrische Deelauto in Den Haag, Amsterdam, Rotterdam en Utrecht – Elektrisch Autodelen Haarlem by iZoof Car Sharing – Steeds Meer Volledig Elektrische Auto’s in Nederland by CBS – Car2Go Electric Drive by Daimler: Elektrische Smart Deelauto’s in Amsterdam – Steeds Meer Duurzame Auto’s Op De Markt: Hybride en Elektrische Auto’s Leasen – Mountox: Hét Grootste Online Platform Voor Elektrische Auto’s in Nederland – NewMotion: Elektrisch Rijden in Nederland en Europa tot in de Puntjes Geregeld – Ik Wil Elektrisch Rijden: Elektrisch Rijden Overstapservices by NL Mobility – Elektrisch Rijden in Nederland: Mooie Voorbeelden van Elektrisch Transport  – Deelscooterbedrijf Felyx Nu Ook in Rotterdam: 324 Elektrische e-Scooters by Felyx – Mobike, De Elektrische Deelfiets in Rotterdam en Delft by Mobike en Springtime – De Eerste Elektrische Deelauto Voor De Gemeente Goeree-Overflakkee: Een Elektrische BMW i3 – Rotterdam Krijgt 150 Elektrische Deelauto’s by Share’ngo – Green Deal Autodelen II: 100.000 Deelauto’s En 700.000 Gebruikers In 2021 – Webinar Autodelen: Deelmobiliteit Steeds Belangrijker by CROW, Deloitte En Advier – Green Deal Autodelen II: 100.000 Deelauto’s En 700.000 Gebruikers In 2021Een Duurzaam Alternatief voor Mobiliteit: De Deelautoaanbieder  –  Greenwheels gaat honderden elektrische auto’s inzetten – WattCar Stopt Ermee: Elektrische Deelauto Slaat Onvoldoende Aan Bij Toeristen – ABN AMRO Gaat Elektrische Mini Inzetten Als Deelauto Voor Personeel – Rijkswaterstaat Neemt 100 Exemplaren Van De Elektrische Renault ZOE In GebruikAmsterdam En Schouwen-Duiveland Winnen Autodeel Award by Natuur & Milieu – SHARE NOW: Elektrische Smart En Elektrische BMW i3 Deelauto’s in Amsterdam

50 Jaar Milieubeleid In Nederland: Met Oog Voor De Toekomst by I en W

Geschreven op 16-10-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Milieu Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Tijdens de 50 Jaar Milieubeleid Talkshow, live vanaf het jubileumcongres in Den Haag, blikken we aan de hand van een boekpresentatie terug op 50 jaar milieubeleid en kijken we samen met u vooruit naar de toekomst.

Op 14 oktober 2021 is het beeldboek Aandacht voor het alledaagse: 50 jaar milieubeleid in beeld gepresenteerd tijdens een jubileumcongres over 50 jaar milieubeleid.

In het beeldboek tonen we beelden van op het oog alledaagse praktijken, die veelzeggend zijn voor 50 jaar milieubeleid. Bij de beelden bieden we een thematische bestuurskundige beschouwing, zodat lezers bij die verhalen hun eigen beelden kunnen ophalen en inbrengen.

Dit boek is nadrukkelijk bedoeld als bladerboek, waarin lezers zelf naar zin en gevoelen hun eigen weg kunnen zoeken. We bieden dus niet de definitieve en complete geschiedenis van 50 jaar milieubeleid, maar de aanzet voor lezers om hun eigen herinneringen op te halen, hun eigen verhalen te herleven en eigen gedachten te vormen over wat 50 jaar milieubeleid was, wat het heeft gedaan en wat dat betekent voor de toekomst.

Het beeldboek is door prof. dr. Martijn van der Steen overhandigd aan de staatssecretaris van Infrastructuur en Waterstaat Steven van Weyenberg, aan oud-bewindspersonen die verantwoordelijk waren voor milieu: Pieter Winsemius, Ed Nijpels, Hans Alders, Jan Pronk, Jacqueline Cramer en Stientje van Veldhoven, en aan de Jongerenmilieuraad.

Aanleiding voor dit boek is dat milieubeleid 50 jaar geleden voor het eerst institutioneel vorm kreeg in Nederland. Het milieubeleid heeft zich ontwikkeld, gevestigd en is van gedaante veranderd. Maar de uitwerking van veel milieubeleid is inmiddels zo alomtegenwoordig dat we het nauwelijks meer zien. In dit boek tonen we beelden van op het oog alledaagse praktijken, die veelzeggend zijn voor 50 jaar milieubeleid.

Bij de beelden bieden we een thematische bestuurskundige beschouwing, zodat lezers bij die verhalen hun eigen beelden kunnen ophalen en inbrengen. Dit boek is nadrukkelijk bedoeld als bladerboek, waarin lezers zelf naar zin en gevoelen hun eigen weg kunnen zoeken. We bieden dus niet de definitieve en complete geschiedenis van 50 jaar milieubeleid, maar de aanzet voor lezers om hun eigen herinneringen op te halen, hun eigen verhalen te herleven en eigen gedachten te vormen over wat 50 jaar milieubeleid was, wat het heeft gedaan en wat dat betekent voor de toekomst.

Dit boek is tot stand gebracht door de Nederlandse School voor Openbaar Bestuur (NSOB) op verzoek van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Het boek Aandacht voor het alledaagse: 50 jaar milieubeleid in beeld is in hardcopy verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Ook is het hier als PDF te downloaden.

Categorieën

  • Afval (694)
  • Agenda (3.342)
  • Biologisch (118)
  • Blog Action Day (57)
  • Bouwen-Klussen (886)
  • Communicatie (376)
  • Cradle to Cradle – Circulair (526)
  • Design (238)
  • Dieren (179)
  • Donald Trump (3)
  • Duurzaam (2.430)
  • Educatie (352)
  • EEN-Armoede (253)
  • Energie en Besparing (3.672)
  • Europa (29)
  • Evenementen (203)
  • Geluid (26)
  • Gezondheid (318)
  • Goed Doel (119)
  • Green Deal (38)
  • Greenwashing (120)
  • Hergebruik-Kringloop (327)
  • Iets anders (415)
  • Int. Samenwerking (194)
  • Investeren (147)
  • Joe Biden – Barack Obama (119)
  • Kerst (123)
  • Klimaat (1.720)
  • Licht (395)
  • Lucht (35)
  • Mensenrechten (172)
  • Milieu (756)
  • MVO (113)
  • Natuur (784)
  • Nederland (39)
  • Olympische Spelen (68)
  • Oranje (157)
  • Oud & Nieuw (127)
  • Pasen (2)
  • Sinterklaas (16)
  • Sport (234)
  • Vakantie (86)
  • Valentijn (38)
  • Verkiezingen (51)
  • Vervoer en OV (1.646)
  • Vrijwilligerswerk (16)
  • Water (308)
  • Welzijnswerk (30)
  • Recente berichten

  • De Groene Cirkel Groene Gezonde Stad: Zuid-Hollandse Steden Moeten Groener Worden
  • Sugbsidieregeling Groenere En Gezondere Woonomgeving 2021-2023 In De Provincie Utrecht
  • De Mensenrechtentulp 2021: Shortlist Met 12 Genomineerden Is Bekend
  • The New MOKE: A Fully Electric Car From A Full Electric Brand by MOKE International
  • List of Noteworthy Electric Vehicles in 2022: Release Dates, Range and Prices
  • Smallest Electric Cars In 2022: Vision For The Future Of Transportation by Automative Territory
  • Webinar Wat Betekent De Europese Green Deal Voor Gewasbescherming?
  • 25 Years of a Multi Billion Dollar Maritime City Construction: Sabah Al-Ahmad Sea City In Kuwait
  • Deelslee Elektrisch Deelvervoer In Loppersum: Op Weg Naar Een Fossielvrije Gemeente
  • 50 Jaar Milieubeleid In Nederland: Met Oog Voor De Toekomst by I en W
  • Summit Duurzaamheid In Logistiek: De Rol Van Logistieke Sector In De Circulaire Economie
  • Metropoolregio Amsterdam Kiest Voor Groene, Duurzame Koers: Regio Verduurzamen
  • Windparken Prinses Elisabethzone In België Krijgen Grotere Capaciteit Van 3,5 GW
  • Energiebelasting Gaat Fors Omlaag En Heffingskorting Gaat Omhoog: 150 Miljoen Voor Isolatie
  • BeFrank en Stichting De Noordzee Starten Samenwerking: Afval Op Noordzeestrand Stoppen
  • Aardwarmte Trias Westland Springplank Voor Warmtesysteem Westland (WSW)
  • Dutch Water Week Watersport Event: Allianz Regatta Vanuit Almere
  • Agrifoodmonitor 2021: Duurzaam Voedsel Steeds Belangrijker Voor Nederlanders
  • 70 Nederlandse Startups Op Techbeurs Consumer Electronics Show (CES) In Las Vegas
  • Nationale Conferentie Circulaire Economie 2022: De Transitie Naar Een Circulaire Economie
  • Links

    Milieunet op..