Groene stroom - groen gas

Energiebespaartips

Stichting Milieunet is een non-profit organisatie gericht op bewustwording en gedragsverandering door communicatie over afval, energie, duurzaamheid, natuur, milieu, klimaat, mensenrechten, ontwikkelingssamenwerking en personeels(arbo)zorg.
Wij werken voor overheden, bedrijven, organisaties en leveren kant-en-klare producten aan particulieren.

Op onderstaande websites van stichting Milieunet brengen wij duurzaamheid op een bijzondere manier onder de aandacht. Wij nodigen u graag uit een kijkje te nemen op onderstaande websites.

Anders bekeken
Weblog over wat gebruikelijk is of juist ongebruikelijk is.
Het sinterklaascadeau
Verras een vriend(in) of familielid met een lidmaatschap op een tweetal praktische bouwtijdschriften.
De beste links
De beste links voor u geselecteerd door stichting Milieunet.
Het kerstcadeau
Denk met Kerst ook eens aan duurzame cadeaus en aan uw energieverbruik. Doe mee aan de energiequiz!

Maand van de energiebesparing
Bekijk de aanbiedingen op al onze energie- en klimaatproducten!

Oud en nieuw
Geniet van vuurwerk en feesten op onze oud en nieuwpagina's!
Duurzame energie en energiebesparing
Stap over op goedkope groene stroom en groen gas en steun daarmee een goed doel.
Het moederdagcadeau
Kijk hier voor duurzame cadeaus voor moederdag zoals de Verjaardagskalender Energiebesparing.
Alles Umwelt
Website met een overzicht van onze Duitstalige producten.
Het vaderdagcadeau
Ideale kluscadeaus zoals het boekje Secundaire Bouwmaterialen en de Kluskalender.
Doe een cursus
Een overzicht van verschillende, praktische cursussen gericht op klimaat, afval, energie en onderwijs.
Marco van Basten met Oranje op weg naar het EK 2008
Dé oranjesite met een groen accent. Nu met alle Oranje wereldkampioenen
sinds 1893.
Kies voor groen
Een informatieve webpagina over de duurzaamheidsinitiatieven van de verschillende Nederlandse politieke partijen.
Fonds 0,7 procent
Doe mee en help armoede de wereld uit.
Kies voor duurzaam
Het Keurmerkenboekje van het LHUMP, een handzaam boekje op A7-formaat.