ReinigingsDemoDagen (RDD) 2021 Bij Nationaal Militair Museum (NMM) In Soest

Update 11 november 2020: De tiende editie van de ReinigingsDemoDagen (RDD) vinden in 2021 plaats op 9 en 10 juni op het terrein van het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soest.

De RDD is dé toonaangevende vakbeurs voor de afval- en reinigingssector. Het NMM ligt in het Park Vliegbasis Soesterberg: een plek met allure, centraal in Nederland, goed bereikbaar met, naast een imposant museumgebouw, een uitgestrekt verhard buitenterrein.

Zowel bezoekers als exposanten waren in 2019 zeer enthousiast over deze locatie, die centraal gelegen is en bovendien een fraaie uitstraling heeft.

De ReinigingsDemoDagen is een initiatief van de leden van RAI Vereniging. De RDD is een begrip voor iedereen die professioneel actief is in de afval- en reinigingswereld. Vertegenwoordigers van gemeentelijke reinigingsdiensten, provincies, waterschappen, afvalverwerkers en aanverwante bedrijven kunnen daar de laatste technologieën, noviteiten, trends, ontwikkelingen en producten zelf zien, ervaren en met elkaar netwerken. Sinds de start in 2003 in het Autotron in Rosmalen is de RDD groot geworden op het RDW testcentrum in Lelystad, en mogen we nu onze 10e editie vieren in Soest. Zero-emissie staat centraal op ReinigingsDemoDagen 2021.

Het buitenevent geeft ook in 2021 weer een compleet overzicht van de markt van reinigingsvoertuigen en aanverwante producten: van inzamelvoertuig tot veegmachine en van winterdienst tot afvalcontainers. Ook zullen er weer kennissessies over actuele onderwerpen in de afval- en reinigingsbranche worden georganiseerd.

1 november 2018: De ReinigingsDemoDagen (RDD) vinden in 2019 plaats op 5 en 6 juni op het terrein van het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soest.

Na de start in Rosmalen, een uitstapje naar Amsterdam en veel mooie edities in Lelystad is voor de 9e editie van de RDD gekozen voor het Nationaal Militair Museum in Soest. De centrale ligging van het museum was bepalend voor de locatiekeuze. Op die manier kunnen bezoekers uit heel Nederland de RDD makkelijk bereiken. Daarnaast is de uitstraling van de locatie bijzonder fraai en dat geeft net dat beetje extra aan de beurs.

Het buitenevent geeft ook in 2019  weer een compleet overzicht van de markt van reinigingsvoertuigen en aanverwante producten: van inzamelvoertuig tot veegmachine en van winterdienst tot afvalcontainers. En na het succes van de laatste editie in 2017 zijn er weer kennissessies over onderwerpen die actueel zijn in de afval- en reinigingsbranche.

1 juli 2017: De ReinigingsDemoDagen (RDD) is de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé toonaangevende vakbeurs voor de afval- en reinigingssector. Een begrip voor iedereen die professioneel actief is in de afval- en reinigingswereld.

Vertegenwoordigers van gemeentelijke reinigingsdiensten, provincies, waterschappen, afvalverwerkers en aanverwante bedrijven kunnen daar de laatste technologieën, noviteiten, trends, ontwikkelingen en producten zelf zien en ervaren.

Op 31 mei en 1 juni vond het unieke, laagdrempelige en gratis toegankelijke netwerkevenement voor aanbieders en klanten in deze innovatieve branche plaats op het RDW Testcentrum in Lelystad. De volgende editie van de ReinigingsDemoDagen staat op de planning voor 2019.

Zie ook: Amsterdam Gaat Hybride Vuilniswagens Inzetten voor Schonere en Gezondere Lucht – De Eerste Elektrische Vuilniswagen van Nederland in Rotterdam, Den Haag, Groningen en Zutphen – Schiphol Duurzaam: Duurzame Initiatieven op Schiphol Airport, De Elektrische Vuilniswagen Binkie – De Elektrische Vuilniswagen Voor Papierinzameling door CURE Eindhoven by E-Trucks Europe – De Elektrische Vuilniswagen 2.0 in Breda – Gemeente Groningen Kiest voor Waterstof Voertuigen: Afvalwagen en Veegwagen – De Mitsubishi FUSA Canter Eco D: De elektrische vuilniswagen van de toekomst – All-Electric SITA Trash Truck Cleans Up a Dirty Job in Paris – Hytruck C8HE: Het eerste volledigenergieneutrale (nul-emissie) transportvoertuig – De LI-ON Power Pro: De Elektrische Huisvuilwagen by GeesinkNorba

13 mei 2011: De Reinigings DemoDagen, de vakbeurs voor o.a. vertegenwoordigers van Gemeentelijke Reinigingsdiensten, Provincies, Waterschappen, Afvalverwerkers, Milieu en aanverwante bedrijven, is een begrip in Nederland. Op woensdag 18 en donderdag 19 mei 2011 organiseert de Stichting RDD de vijfde editie.

Als vanouds is het de bedoeling de beurs een dynamisch karakter te geven met een breed scala aan demonstraties en innovaties op het RDW-testcentrum in Lelystad.

Nieuw is dat deze vijfde editie niet drie maar twee dagen zal duren en dat de openingstijden zijn verruimd van 10.00 tot 20.00 uur.

Dit biedt bezoekers de mogelijkheid om ook na de middag nog naar Lelystad af te reizen en voldoende tijd te hebben om de Reinigings DemoDagen te bezoeken.

U kunt zich gratis registreren.