Stichting Milieunet is een non-profit organisatie gericht op bewustwording en gedragsverandering door communicatie over afval, energie, duurzaamheid, natuur, milieu, klimaat, mensenrechten, ontwikkelingssamenwerking en personeels(arbo)zorg.
Wij werken voor overheden, bedrijven, organisaties en leveren kant-en-klare producten aan particulieren.

Stichting Milieunet gaat voor 0,7% 04-07-2007
0,7% is twee en een halve dag per jaar. 0,7% is een creatief idee tijdens de ochtenddouche. Met 0,7% van ieders tijd, geld of talent is dit idee te verwezenlijken en te delen met anderen. 0,7% is zo'n klein stukje van een pizza dat je het nauwelijks kunt afsnijden, maar al die stukjes samen kunnen geweldig helpen. Stichting Milieunet gaat vanaf nu voor die 0,7% inzet van tijd, geld en talent om een bijdrage te leveren aan de bestrijding van armoede in grote delen van de wereld. Lees verder.