Stichting Milieunet is een non-profit organisatie gericht op bewustwording en gedragsverandering door communicatie over afval, energie, duurzaamheid, natuur, milieu, klimaat, mensenrechten, ontwikkelingssamenwerking en personeels(arbo)zorg.
Wij werken voor overheden, bedrijven, organisaties en leveren kant-en-klare producten aan particulieren.

Kluskalender
Dé Kluskalender voor elke klusser. Verjaardagskalender met 12 cartoons en 32 duurzame klustips. De kalender zet met cartoons en ondersteunende tips aan om duurzaam te gaan klussen. De kalender kost € 9,90 incl. BTW- en verzendkosten. Bestel nu.

Secundaire bouwmaterialen
Een absolute aanrader voor elke klusser! De kaart van Nederland en Noord-België met leveranciers van gebruikte bouwmaterialen, waaronder restanten, tweede-keus en licht beschadigde materialen die goedkoper zijn dan nieuwe bouwmaterialen. Op de achterzijde van de kaart vindt u alle adressen van de leveranciers op postcode gesorteerd. Zo vindt u snel het dichtstbijzijnde adres. Tip voor elke klusser: in de auto altijd alle adressen bij de hand.
Het boekje kost € 8,93 incl. BTW en verzendkosten. Bestel nu.

Goed bouwen: gezond bouwen!
Tips over chemische stoffen, vocht, schimmels, bouwmaterialen, elektromagnetische velden, beestjes, licht, lucht en verwarming in huis. Uitgave van VIBE Vlaanderen. Bijna 200 pagina's met informatie over een gezond binnenmilieu en vooral wat u daar zelf aan kunt doen. Kosten: € 15,25 incl. BTW en verzendkosten.
Bestel nu.

Duurzaam zonder verduurzaming
Over duurzaam houtgebruik zonder preventieve chemische behandeling. Deel 1: Alle toepassingen. Uitgave van VIBE Vlaanderen. Kosten: € 19,25 incl. BTW en verzendkosten. Bestel nu.
Lidmaatschap Wonen met de natuur en Beter bouwen & verbouwen
Lidmaatschap voor één jaar met 10x p.j. 'Beter bouwen & verbouwen' en 4x p.j. 'Wonen met de natuur' van het VIBE (Vlaams Instituut voor bio-ecologisch bouwen en wonen). VIBE promoot mens- en milieuvriendelijke bouwwijzen en woonvormen. Het lidmaatschap wordt niet automatisch verlengd. Het lidmaatschap kost: € 50,- per jaar incl. BTW en verzendkosten. Bestel nu.
Energie Kwartetspel
Het Energie Kwartetspel van stichting Milieunet is gericht op leerlingen van de basisschool. Met dit energiekwartet leren kinderen spelenderwijs over onderwerpen als klimaatverandering, energie en energiebesparing. Het Energie Kwartetspel bestaat uit 32 kaarten verdeeld over 8 categorieëën zoals sluipverbruik, isolatie en groene stroom. Het Kwartetspel kost € 7,50 incl. BTW- en verzendkosten. Bestel nu.
Verjaardagskalender Energiebesparing Thuis
Bespaar energie met deze verjaardagskalender op A5-formaat. Met 12 energiebesparingscartoons én elke maand een nieuwe tip waarmee energie kan worden bespaard. Op het kleinste kamertje in huis zal deze kleurrijke en grappige verjaardagskalender zeker niet misstaan. Deze kalender kost € 9,90 incl. BTW- en verzendkosten. Bestel nu.
Verjaardagskalender Energiebesparing Op het Werk
De Verjaardagskalender Energiebesparing Op het Werk is gericht op het veranderen van het gedrag van medewerkers binnen een organisatie. Elke maand komt een ander onderwerp aan de beurt. Deze kalender kost € 9,90 incl. BTW- en verzendkosten. Bestel nu.
Gevonden Voorwerpen
Het boekje Gevonden Voorwerpen - editie 2006 is geheel vernieuwd - alle adressen en data van de grote rommel- en vlooienmarkten in Nederland en Noord België vind je op overzichtelijke wijze in het boekje terug. Ideaal voor de liefhebber van gezellige markten of de verzamelaar die graag alle markten afgaat om de verzameling te completeren. Het boekje Gevonden Voorwerpen kost € 12,50 incl. BTW en verzendkosten. Bestel nu.

Set kunstkaarten van Albert van Loon
Voor de kunstliefhebber. Een mooi cadeau voor kunstliefhebbers en iedereen die graag een mooie kaart verstuurt. Voor € 9,90 incl. BTW en verzendkosten ontvangt u een setje van 10 kunstkaarten van beeldend kunstenaar Albert van Loon. Bestel nu.