Blog Action Day

Doe mee aan de World Blog Action Day. Over de hele wereld zullen bloggers op 15 oktober aandacht besteden aan een onderwerp: het milieu. Stichting Milieunet doet uiteraard mee en roept hierbij elke blogger op om ook mee te doen.

Een unieke samenwerking van bloggers over de hele wereld om op dezelfde dag een enkel onderwerp onder de aandacht te brengen. Elke blogger zal over het milieu schrijven op zijn eigen manier, gerelateerd aan hun eigen onderwerp. Het doel is iedereen in gesprek te krijgen over een betere toekomst en een duurzamer samenleving.

Bloggers van alle nationaliteiten en achtergronden, kunnen meedoen. Het maakt niet uit dat je normaal niet schrijft over het milieu. Maak op 15 oktober een uitzondering en schrijf over het milieu.

Dus post op 15 oktober minstens een bericht op je weblog dat gerelateerd is aan het onderwerp van je weblog en het milieu. Schroom niet om anderen die een bijdrage leveren aan jouw blog te vragen om op 15 oktober ook te posten. Heb je geen eigen blog dan kun je natuurlijk toch jouw stem laten horen door op een blog te reageren op een van de posts. Ken je geen blog dan kun je altijd hier terecht.

Er doen al 6000 blogs uit heel veel verschillende landen in de wereld mee. Waar blijven de Nederlandse bloggers?

Links Kringloopnet Links Toolkit Links Kringloopbouwmaterialen