Toen ik de eerste beelden zag, dacht ik dat de horeca in Nederland de aanval had geopend op de thuistapsystemen. Barmannen die protesteren tegen de thuistap Cheers. Op zich logisch, want de horeca heeft met teruglopende omzet te maken door het rookverbod, dus wordt het zoeken naar nieuwe klanten.
En bij thuistapsystemen gaan mijn gedachten altijd naar die energievretende apparaten waar u dan thuis een biertje mee kunt tappen. Geweldig toch zo’n niet bedoeld neveneffect? Mooie oproep om die thuistapsystemen weg te doen uit oogpunt van energiebesparing.
Maar daar ging het helaas niet om. Wat blijkt namenlijk. Het is gewoon de nieuwste reclamecampagne van Grolsch, waarmee men de verkoop van het eigen Cheersch thuistapje, zonder stroomaansluiting (vaatje gaat in de koelkast), een extra impuls wil geven in de sinterklaas- en kerstperiode. Bron: Molblog
Klik hier om terug te gaan naar de hoofdpagina.