google.com, pub-1373830308765288, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Anders Bekeken

De Elektrische Volkswagen ID. 4 1ST SUV: De Eerste VW SUV Met Een Bereik Van 501 Kilometer

Geschreven op 3-3-2020 - Erik van Erne. Geplaatst in Vervoer en OV Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Volkswagen heeft de basisprijzen van de Volkswagen ID.4 1st en Volkswagen 1st Max bekendgemaakt.

Volkswagen start later dit jaar met de levering van deze twee uitvoeringen van de ID. 4.

Voordeligere uitvoeringen komen er voorlopig nog niet. Dat wordt waarschijnlijk pas in 2021.

De Volkswagen de ID.4 1st, is verkrijgbaar vanaf 47.340 euro. De ID.4 1st Max is te koop vanaf 56.940 euro. In 2021 volgen minder kostbare versies van de ID.4, waaronder een instapmodel met een accupakket van 52 kWh. De prijzen zullen naar verwachting bij zo’n 38.000 euro beginnen.

De consument heeft bij de ID.4 1st en 1st Max alleen de keuze uit de carrosseriekleur. Het doel is om later dit jaar de eerste exemplaren uit te leveren, die alleen voorzien zijn van een accupakket van 77 kWh. Hiermee is volgens Volkswagen een rijbereik van 501 kilometer haalbaar.

3 maart 2020: Mooi. Volkswagen heeft het volgende model in de ID reeks bekendgemaakt: de VW ID.4 SUV.

In de loop van dit jaar komt de elektrische SUV van Volkswagen op de markt. Volkswagen maakt nog niet echt veel bekend. Het blijft bij een teaserafbeelding in camouflagetrim.

De ID.4 krijgt volgens Volkswagen een maximaal rijbereik van ongeveer 500 kilometer. Daarnaast moet het model net als de ID.3 volledig energieneutraal zijn.

De ID.4 komt er met voorwielaandrijving en vierwielaandrijving. Naar verluidt verschijnt er op termijn ook een sportiever gelijnde coupéversie van de ID.4.

Zie ook: De Elektrische Volkswagen ID. 3 1ST: De Eerste Editie Met Een Bereik Van 420 KilometerDe Elektrische Volkswagen ID. Electric Sedan Concept Car: De Volkswagen ID. Neo – De Elektrische Volkswagen ID. Vizzion Concept Car – De Elektrische Volkswagen ID. Crozz II Concept Crossover SUV – De ID Buzz Minivan by Volkswagen: Het Elektrische Busje Komt Zo – De Volkswagen e-Golf – Full Electric Volkswagen Milano Taxi – De Elektrische Volkswagen I.D. R – De Elektrische Volkswagen I.D. Roomzz SUV Met Plek Voor Zeven Personen – De Elektrische Golf: de e-Golf by Volkswagen –Volkswagen E-Up Concept en E-Golf – Full Electric Volkswagen Milano Taxi – De Elektrische Volkswagen Multivan T6.1: Actieradius Tot 400 Kilometer – The Electric MOIA In Hamburg: The Mobility Service Provider Of The Volkswagen Group – De Elektrische Volkswagen Cargo e-bike by Volkswagen Bedrijfswagens – The Volkswagen E-Scooter – De Elektrische Volkswagen Dune Beach I.D. Buggy Op De Autosalon van Genève by Volkswagen –Volkswagen e-Golf McDrive Edition for Ronald McDonald Kinderfonds by McDonald’s – VW Unveil Electric E-Bora in China – De Elektrische Volkswagen ID. 5 SUV Coupé En De Elektrische Volkswagen ID.5 GTX – De Elektrische Volkswagen VW ID. 6 X and ID.6 Crozz Crossover SUV Voor China

4 Reacties

  1. Erik van Erne zegt:

    28 november 2020 om 15:36 | Permalink

    US Review of Volkswagen ID.4 (Video)

  2. Erik van Erne zegt:

    12 januari 2021 om 03:04 | Permalink

    2021 Electric VW ID.4 Unveiling

  3. Erik van Erne zegt:

    24 oktober 2021 om 02:16 | Permalink

    The Volkswagen ID.4: Here’s the Thing… by Two Bit da Vinci

    The Volkswagen ID.4 is a most curious car. Seemingly a tame vision of the future of VW’s electrification strategy, yet it seems to garner a fair bit of love and hate. To figure out why this is, I partnered with VW to get a feel for the car for 2 weeks.

    The reality is VW is very serious about electrification, and for good reason. When I first heard the ID.3 EV wasn’t coming to North America, I started to wonder what VW was planning, that is until they announced the ID.4 SUV and well, the reality is the ID.4 is just a perfect size of car for the North American Market. In the U.S. sedan sales have been dwindling for some time, in favor of larger crossover SUVs, that provide more of the space Americans need, while retaining some of the ease of use and driving dynamics of a sedan.

    I’ve put about 1,300 miles on the ID.4 road tripping between Northern and Southern California, and in this time, I’ve had enough time to figure out what this car truly is and what it isn’t. The ID.4 is not a fast car, not by a long shot, although there is an AWD variant if that’s more your speed. What it is then, is an amazingly high quality and comfortable cruiser. The comfort of the ID.4 seats, or the quietness of the cabin, can’t be appreciated until an hour or two into a road trip. I found myself talking with my wife, at barely over a whisper, rather than the shouting I’m more used to, at highway speeds.

  4. Erik van Erne zegt:

    13 januari 2022 om 18:58 | Permalink

    Electric VW ID.4 GTX: We drove 1,000 miles to answer ONE question…

    Jack and the crew drive 1,000 miles across Europe in VW’s first ever hot EV, the new ID.4 GTX. Over the journey, they put the car through just about every different driving situation imaginable to find an answer to one burning question: is it deserving of that shiny GTX badge?

Plaats zelf een reactie:

(U heeft ruimte voor 400 tekens)

Categorieën

  • Afval (706)
  • Agenda (3.418)
  • Biologisch (121)
  • Blog Action Day (57)
  • Bouwen-Klussen (931)
  • Communicatie (380)
  • Cradle to Cradle – Circulair (541)
  • Design (245)
  • Dieren (181)
  • Donald Trump (3)
  • Duurzaam (2.475)
  • Educatie (351)
  • EEN-Armoede (253)
  • Energie en Besparing (3.769)
  • Europa (29)
  • Evenementen (205)
  • Geluid (26)
  • Gezondheid (322)
  • Goed Doel (122)
  • Green Deal (38)
  • Greenwashing (121)
  • Hergebruik-Kringloop (336)
  • Iets anders (431)
  • Int. Samenwerking (195)
  • Investeren (151)
  • Joe Biden – Barack Obama (119)
  • Kerst (125)
  • Klimaat (1.743)
  • Licht (399)
  • Lucht (35)
  • Mensenrechten (176)
  • Milieu (762)
  • MVO (114)
  • Natuur (810)
  • Nederland (43)
  • Olympische Spelen (68)
  • Oranje (157)
  • Oud & Nieuw (133)
  • Pasen (2)
  • Sinterklaas (17)
  • Sport (243)
  • Vakantie (73)
  • Valentijn (38)
  • Verkiezingen (51)
  • Vervoer en OV (1.796)
  • Vrijwilligerswerk (16)
  • Water (314)
  • Welzijnswerk (30)
  • Recente berichten

  • Hydrohub Gigawatt Scale Electrolyser: 1 GW Industriële Groene Waterstof Fabriek by ISPT
  • De Elektrische Bugatti Step by Bugatti En Bytech International
  • Europese Unie Heeft Doelstelling Van 20% Groene Stroom Voor 2020 Ruim Behaald
  • Boost je Buurt Challenge 2022 Voor Impact Ondernemers In Amsterdam
  • 2022: Het Jaar Van De Tijger by WNF
  • Zeeuwind Innovatie Challenge 2022: Iedereen Kan Meedoen Aan Energietransitie by Zeeuwind En Dockwize
  • Animatie Slimmer Laden: Vervolg Leven Van De Wind, Rijden Op De Zon! by ElaadNL
  • Bakhuis-Woltersprijs In Utrecht: Winnaars Krijgen Beeldje Proud to Be by Pinky Messchaert
  • Havendebat Amsterdam: Elektriciteitscongestie, Duurzame Circulaire Haven En Duurzame Energie
  • Zesbladige Verticale Freya Windturbine Voor Thuisgebruik by Icewind
  • Uitgaven Overheden Aan Verkeer En Vervoer Gedaald 2008-2019 by KiM
  • MarramWind and CampionWind Floating Wind Farms In Scotland: 5 GW Wind Power by Shell and ScottishPower
  • Herbestemming De Koepel Haarlem: Koepelgevangenis Wordt Duurzaam Utiliteitsgebouw
  • Warmste Acht Jaar Sinds 1880: 2021 45e Jaar Op Rij Met Hogere Temperaturen by NASA En NOAA
  • Zonnegevel Kunst Project Op Demseyflat In Sittard by ZigZagSolar
  • De Elektrische Solar City Train: Zero-Emission Stadsdistributie Binnensteden by Trens Solar Trains
  • How Holland Became The Most Efficient In the Agricultural Field by Innovative Techs
  • Nederland Koploper In Europa: Meeste Zonnepanelen Per Inwoner Geïnstalleerd
  • Het Paradijs Op Aarde Begint In Nederland Met De Energietransitie by Ruud Koornstra
  • Documentaire Het Zinkende Land: De Dalende Veenbodem In West- En Noord-Nederland
  • Links

    Milieunet op..