Tuin Expo 2008 – De grootste tuinbeurs van Vlaanderen !

Geschreven op 17-2-2008 - Wolfram. Geplaatst in Bouwen-Klussen
Pin It

tuin-expo.JPGTuin Expo 2008 heeft plaats in Antwerp Expo (Bouwcentrum) van 22 tot 25 februari en in Kortrijk Xpo van 29 februari tot 3 maart, telkens van 10 tot 18 uur. Uiteraard toont Tuin Expo weer alle facetten gelinkt aan tuinen, groen, gezellig buitenleven en al wat daarmee verband houdt.

Nog in de roes van een lange winterslaap? Tuin Expo bestookt je met schitterende groenideeën die je prompt uit je winterimpasse halen. Blink je tuingereedschap nu al op, want de dubbeltuinbeurs bezorgt je een tintelend groengevoel en een onstuitbare drang naar buitenlucht.

Mooi natuurlijk, maar ik bedenk zomaar dat er op die hele Tuin Expo waarschijnlijk niemand ook maar enige objectiviteit heeft en u gaat vertellen dat het ook anders kan. Niemand die u gaat attenderen op de mogelijkheden die secundaire bouwmaterialen bieden. Vaak mooier en authentieker, vaak goedkoper en dat is weer beter voor uw portemonnee en u levert een hele flinke bijdrage aan het ontzien van het milieu.

Wat niet nieuw gemaakt hoeft te worden omdat het er al is bespaard heel veel energie voor de productie en het transport van al die mooie nieuwe materialen die u op de tuinbeurs tegen gaat komen. Goed om inspiratie op te doen, maar bij de uitvoering van uw plannen zou ik toch ook even denken aan het milieu.

Oh ja, wilt u toch nieuw kopen, let u dan even op de keurmerken, zoals FSC !

2 Reacties

1. Erik van Erne zegt:

17 mei 2008 om 09:34 | Permalink

Voor nog meer tuinbeurzen zie:

2. Erik van Erne zegt:

19 mei 2008 om 14:56 | Permalink

De Tuindagen van Wetteren worden in 2008 voor de derde maal
    georganiseerd in het provinciaal domein Den Blakken te Wetteren. Na het succes van de vorige edities groeien de Tuindagen Wetteren uit tot een begrip in de regio, met duizenden bezoekers en heel wat tevreden standhouders. Op zaterdag 24 en zondag 25 mei van 10 tot 18uur.

• Barack Obama (116)
  • Cradle to Cradle (388)