Het Nieuwe Nassen: Trends & Een Duurzaam Assortiment by Bülent Sel
Geschreven op 13-9-2021 - Erik van Erne. Geplaatst in Niet gecategoriseerdIn deze aflevering gaat Perry in gesprek met de directeur van het familiebedrijf dat bij elke Rotterdamse horeca-ondernemer op de stoep staat: groothandel Zegro.
Bülent Sel neemt ons mee in zijn visie over hoe je op een slimmere, schonere en betere manier producten kan bezorgen bij je klanten. Ook deelt hij hoe trends op het gebied van duurzaamheid het assortiment van Zegro beïnvloeden – van vleesvervangers tot biologisch afbreekbare verpakkingen. Hoe zien we dat terug op de menukaart?
Het Nieuwe Nassen is partner van MKB010 Next. MKB010 Next is een programma van de gemeente Rotterdam. Het programma inspireert, informeert en stimuleert MKB’ers om digitaal, duurzaam en circulair te ondernemen.
Zie ook: Het Nieuwe Nassen: Met De Seizoenen Mee Koken by Michael Schook – Het Nieuwe Nassen: Koken Van Schil Tot Pit by Selma Seddik – Het Nieuwe Nassen: Mag Het Een Onsje Minder Zijn? by Hans Baggerman – Het Nieuwe Nassen: (G)oud Brood Op De Plank by Thomas Uljee – Het Nieuwe Nassen: Trends & Een Duurzaam Assortiment by Bülent Sel – Het Nieuwe Nassen: Takeaway Is Here To Stay by Paul Sharo
Tags: Duurzaam