Maatschappelijk Verantwoorde Promotiemiddelen?
Geschreven op 7-3-2009 - Erik van Erne. Geplaatst in EducatieMaatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een belangrijk onderwerp voor iedere onderneming! Ook binnen de relatiegeschenken en promotiemiddelen branche wordt dit steeds duidelijker. Er komen steeds meer maatschappelijk verantwoord producten op de markt en ook de overheid heeft grote ambities op het gebied van duurzaam inkopen.
Relatiegeschenken en promotiemiddelen zijn nauw verboden met identiteit, imago en naamsbekendheid. Maatschappelijk verantwoorde relatiegeschenken en promotiemiddelen lijken dan ook een logisch gevolg van een maatschappelijk verantwoord beleid. Om te onderzoeken wat de wensen en behoeften op dit gebied nu écht zijn en hoe hier invulling aan kan worden gegeven is een enquête opgesteld. Ga naar http://www.thefarmmailing.nl/ om de enquête in te vullen en help mij bij mijn afstudeertraject! Het invullen van de enquête koste slechts enkele minuten van uw tijd en uw medewerking wordt zeer gewaardeerd!
Groeten Ilse van Leussen, Student at Hogeschool HBO nederland Bron: LinkedIn
De moeite waard om deze enquete even in te vullen. Heb er wel een opmerking bij: de enquete dwingt om te kiezen waar eigenlijk geen keuze kan worden gemaakt. Meerdere opties aanvinken kan helaas niet. Wat is belangrijker? Mensenrechten en faire beloning of milieu. Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten van deze enquete. Ilse, we horen graag van je als je klaar bent met het onderzoek.
Blijft ook nog oppassen met maatschappelijk verantwoorde promotiemiddelen. Ook in de reletaiegeschenken en promotiemiddelen branche wordt er maar al te makkelijk een groen danwel verantwoord etiket op een promotiemiddel geplakt.
Tags: MVO