Anders Bekeken

Philips Sustainable Makeover: Hoe heeft Philips PSV geholpen?

Geschreven op 4-2-2010 - Erik van Erne. Geplaatst in Agenda, Licht, Sport Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

PhilipsLED-lineupjacket468Mooie PR-actie van PSV en Philips. Vandaag worden drie projecten onthuld in het kader van de samenwerking ‘Sustainable Makeover’.

Philips heeft de verlichting in de woningen van PSV-aanvoerder Timmy Simons en verdediger Dirk Marcellis flink energiezuiniger gemaakt. Het gezin Simons bespaart dankzij de nieuwe lampen jaarlijks 57 procent op het energiegebruik, speler Marcellis 35 procent.

Ook in het Philips Stadion zijn bestaande lampen vervangen door een duurzame variant van Philips waardoor PSV aan energiekosten op de verlichting van het stadion bespaart.

Naast de spelerswoningen kreeg ook het stadion een Sustainable Makeover. Zo zijn de ouderwetse TL-lampen vervangen door een duurzame variant en wordt het PSV-logo aan de zuidzijde van het Philips Stadion sinds kort door LED verlicht. De club was in 2008 de eerste klimaatneutrale grote voetbalclub ter wereld. Zie ook: PSV krijgt nieuwe energiezuinige LED-boarding van Philips – PSV Eerste Eredivisie Club in Nederland met LED-verlichting in het Philips Stadion in Eindhoven

Vanaf vandaag maakt u kans op een limited-edition LED-lamp PSV jacks, uiteraard door de spelers gesigneerd. Beantwoord de 18 vragen uiterlijk 28 februari 2010: Hoe heeft Philips PSV geholpen? Ik zou zeggen even de filmpjes bekijken en u maakt extra kans om te winnen. Succes.

De winnaars worden begin maart 2010 bekend gemaakt.

Één Reactie

  1. Erik van Erne zegt:

    7 december 2015 om 12:51 | Permalink

    Philips en PSV verlengen sponsorcontract voor tien jaar en plaatsen innovatie centraal

    Philips en PSV verlengen vandaag de langste sponsorrelatie van Nederland, waarbij Philips de grootste cosponsor van een club in de Eredivisie wordt. Met dit contract is de naam ‘Philips Stadion’ vastgelegd voor de komende tien jaar. Daarnaast is er een uitgebreid sponsorcontract voor de komende vijf jaar afgesloten. Bovendien komt vanaf het seizoen 2016/’17 de vermelding Philips founder PSV voor tien jaar op de mouw van de wedstrijdshirts te staan. Het doel van beide partijen is om in de samenwerking focus op innovatie te leggen, wat aansluit bij de sportieve ambities van PSV en de merkpositionering van Philips ‘Innovation and you’. De overeenkomst tussen Philips en PSV vertegenwoordigt de komende vijf jaar een waarde van 3 miljoen euro op jaarbasis.

    De samenwerking tussen Philips en PSV bestaat al 102 jaar en is uniek in Nederland én Europa. Medewerkers van Philips richtten de club op in 1913 en de onderneming is altijd nauw betrokken geweest bij de activiteiten van PSV. Met de vernieuwde overeenkomst onderstreept Philips deze betrokkenheid.

Plaats zelf een reactie:

(U heeft ruimte voor 400 tekens)

Categorieën

  • Afval (598)
  • Agenda (3.056)
  • Barack Obama (116)
  • Biologisch (118)
  • Blog Action Day (59)
  • Bouwen-Klussen (771)
  • Communicatie (373)
  • Cradle to Cradle – Circulair (476)
  • Design (231)
  • Dieren (173)
  • Donald Trump (3)
  • Duurzaam (2.230)
  • Educatie (343)
  • EEN-Armoede (252)
  • Energie en Besparing (3.206)
  • Europa (29)
  • Evenementen (140)
  • Geluid (26)
  • Gezondheid (302)
  • Goed Doel (119)
  • Green Deal (26)
  • Greenwashing (114)
  • Hergebruik-Kringloop (315)
  • Iets anders (372)
  • Int. Samenwerking (191)
  • Investeren (134)
  • Kerst (152)
  • Klimaat (1.629)
  • Licht (372)
  • Lucht (32)
  • Mensenrechten (167)
  • Milieu (743)
  • MVO (108)
  • Natuur (713)
  • Nederland (21)
  • Olympische Spelen (67)
  • Oranje (157)
  • Oud & Nieuw (125)
  • Pasen (2)
  • Sinterklaas (26)
  • Sport (215)
  • Vakantie (77)
  • Valentijn (38)
  • Verkiezingen (62)
  • Vervoer en OV (1.195)
  • Vrijwilligerswerk (16)
  • Water (296)
  • Welzijnswerk (30)
  • Recente berichten

  • Amsterdams Klimaatfonds Van 150 Miljoen Euro: Amsterdam Klimaatakkoord – Energieneutraal
  • De Bio-Verkiezing: Het Biologisch Product Van 2019
  • Nationaal Testcentrum Circulair Plastics in Den Haag: Meer Mogelijkheden Tweede Leven Plastic
  • De Haga Shuttle: Zelfrijdende Shuttle Tussen Leyweg En Haga Ziekenhuis by HTM
  • Samen Elektrisch: Vlaamse Overheid Lanceert Groepsaankoop Voor Elektrische Auto’s
  • De Agri Duurzaamheidsdag 2019: Duurzamer Maken Van De Argrarische Onderneming
  • The Electric Atlis XT Pick Up Truck
  • The Electric Ford F 150 Pick Up Truck
  • Belastingvoordelen 2019 Waterstof En Circulair Ondernemen
  • AVR Duiven Gaat CO2 Afvangen: Oproep Bedrijven Die CO2 Willen Gebruiken
  • Energiefonds Friesland: 750.000 Euro Voor Zonnepanelen Particuliere Woningeigenaren by Solease
  • Investeringen In Hernieuwbare Energie In 2018 Voor Vijfde Jaar Op Rij Meer Dan 300 Miljard Dollar
  • Our Oceans’ Last Chance: Protect the High Seas
  • Green Deal Sea Ranger Service: Life Below Water
  • Green Deal Natuurinclusieve Landbouw In Groen Onderwijs
  • Aldi Opent Duurzaamste Distributiecentrum Van België In Turnhout Met 4.000 Zonnepanelen
  • Grootste Windturbine Ter Wereld, De GE 12 Megawatt Haliade-X Wordt Getest in Rotterdam by SIF
  • Omwenteling Van Mensen, Organisaties En Samenleving by Jan Rotmans
  • The Electric Rivian R1T: The First Electric Pick Up Truck In The World An Electric Adventure Vehicle
  • Paprikateler NH Paprika In Glastuingebied Alton Heerhugowaard Aangesloten Op Warmtenet HVC
  • Links

    Milieunet op..