Anders Bekeken

Philips Sustainable Makeover: Hoe heeft Philips PSV geholpen?

Geschreven op 4-2-2010 - Erik van Erne. Geplaatst in Agenda, Licht, Sport Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

PhilipsLED-lineupjacket468Mooie PR-actie van PSV en Philips. Vandaag worden drie projecten onthuld in het kader van de samenwerking ‘Sustainable Makeover’.

Philips heeft de verlichting in de woningen van PSV-aanvoerder Timmy Simons en verdediger Dirk Marcellis flink energiezuiniger gemaakt. Het gezin Simons bespaart dankzij de nieuwe lampen jaarlijks 57 procent op het energiegebruik, speler Marcellis 35 procent.

Ook in het Philips Stadion zijn bestaande lampen vervangen door een duurzame variant van Philips waardoor PSV aan energiekosten op de verlichting van het stadion bespaart.

Naast de spelerswoningen kreeg ook het stadion een Sustainable Makeover. Zo zijn de ouderwetse TL-lampen vervangen door een duurzame variant en wordt het PSV-logo aan de zuidzijde van het Philips Stadion sinds kort door LED verlicht. De club was in 2008 de eerste klimaatneutrale grote voetbalclub ter wereld. Zie ook: PSV krijgt nieuwe energiezuinige LED-boarding van Philips – PSV Eerste Eredivisie Club in Nederland met LED-verlichting in het Philips Stadion in Eindhoven

Vanaf vandaag maakt u kans op een limited-edition LED-lamp PSV jacks, uiteraard door de spelers gesigneerd. Beantwoord de 18 vragen uiterlijk 28 februari 2010: Hoe heeft Philips PSV geholpen? Ik zou zeggen even de filmpjes bekijken en u maakt extra kans om te winnen. Succes.

De winnaars worden begin maart 2010 bekend gemaakt.

Één Reactie

  1. Erik van Erne zegt:

    7 december 2015 om 12:51 | Permalink

    Philips en PSV verlengen sponsorcontract voor tien jaar en plaatsen innovatie centraal

    Philips en PSV verlengen vandaag de langste sponsorrelatie van Nederland, waarbij Philips de grootste cosponsor van een club in de Eredivisie wordt. Met dit contract is de naam ‘Philips Stadion’ vastgelegd voor de komende tien jaar. Daarnaast is er een uitgebreid sponsorcontract voor de komende vijf jaar afgesloten. Bovendien komt vanaf het seizoen 2016/’17 de vermelding Philips founder PSV voor tien jaar op de mouw van de wedstrijdshirts te staan. Het doel van beide partijen is om in de samenwerking focus op innovatie te leggen, wat aansluit bij de sportieve ambities van PSV en de merkpositionering van Philips ‘Innovation and you’. De overeenkomst tussen Philips en PSV vertegenwoordigt de komende vijf jaar een waarde van 3 miljoen euro op jaarbasis.

    De samenwerking tussen Philips en PSV bestaat al 102 jaar en is uniek in Nederland én Europa. Medewerkers van Philips richtten de club op in 1913 en de onderneming is altijd nauw betrokken geweest bij de activiteiten van PSV. Met de vernieuwde overeenkomst onderstreept Philips deze betrokkenheid.

Plaats zelf een reactie:

(U heeft ruimte voor 400 tekens)

Categorieën

  • Afval (656)
  • Agenda (3.153)
  • Barack Obama (116)
  • Biologisch (119)
  • Blog Action Day (57)
  • Bouwen-Klussen (809)
  • Communicatie (376)
  • Cradle to Cradle – Circulair (501)
  • Design (233)
  • Dieren (176)
  • Donald Trump (3)
  • Duurzaam (2.292)
  • Educatie (346)
  • EEN-Armoede (253)
  • Energie en Besparing (3.383)
  • Europa (29)
  • Evenementen (179)
  • Geluid (26)
  • Gezondheid (306)
  • Goed Doel (119)
  • Green Deal (30)
  • Greenwashing (117)
  • Hergebruik-Kringloop (318)
  • Iets anders (370)
  • Int. Samenwerking (192)
  • Investeren (135)
  • Kerst (152)
  • Klimaat (1.664)
  • Licht (375)
  • Lucht (34)
  • Mensenrechten (169)
  • Milieu (749)
  • MVO (109)
  • Natuur (735)
  • Nederland (23)
  • Olympische Spelen (68)
  • Oranje (157)
  • Oud & Nieuw (125)
  • Pasen (2)
  • Sinterklaas (25)
  • Sport (221)
  • Vakantie (80)
  • Valentijn (38)
  • Verkiezingen (62)
  • Vervoer en OV (1.358)
  • Vrijwilligerswerk (16)
  • Water (302)
  • Welzijnswerk (30)
  • Recente berichten

  • Waterinnovatiefestival 2019: The Big Water Hack 2019 En Uitreiking Waterinnovatieprijs 2019
  • Green Deal Circulaire Festivals Voor Internationale Evenementenindustrie
  • Transdev Investeert In Elektrische Bussen: 156 Elektrische Bussen Voor Noord-Holland by Ebusco
  • Via Parijs: Energietransitie Biedt Kansen Voor Nederland by College van Rijksadviseurs
  • De Eerste Elektrische Mazda: De Mazda e-TPV (electric Technology Prototype Vehicle)
  • De Elektrische Toyota BEV: Ultracompacte 2-Zits City Car
  • EU Subsidie Voor Hydrogen Valley: De Groene Waterstof Regio In Noord Nederland
  • Utrecht Stopt Met Afvalpas: Pasjessysteem Ondergrondse Afval Containers Afgeschaft In 2020
  • Klimaatnieuws: Gletsjers In Andesgebergte Met 40% Gekrompen Of Helemaal Gesmolten
  • Hoe Duurzaam Is Biomassa Nou Eigenlijk?: Energievoorziening Op Basis Van Hout (biomassa)
  • Gridflex Heeten: Duurzamer Dan Duurzaam – Een Zelfstandig Netwerk Samen Met De Buren
  • Achmea Werkt In 2030 Volledig CO2-Neutraal: Sustainable Development Goals (SDG’s) Centraal
  • De Bosatlas Van De Duurzaamheid: Alles Over Duurzaamheid In Nederland
  • State-Of-The-Art Cradle to Cradle Winkelcentrum De Oranjerie In Apeldoorn
  • De RSD-E Tug 2513: Een 70-Tons Elektrische Sleepboot In Auckland, Nieuw Zeeland by Damen
  • Haagse Gemeenteraad Wil Herbruikbare Eco-Bekers Op Evenementen
  • Fokker 7|8: ‘s Werelds Eerste Cradle to Cradle Geoptimaliseerde Logistieke Gebouw
  • Nieuw Duurzaam CO2-Neutraal Pand Voor Laagsteprijsgarantie In Rosmalen
  • Nieuw Duurzaam Hoofdkantoor ING In Amsterdam Zuidoost: Open, Transparant, Energie-Positief
  • DHL Parcel Hub Zaltbommel: Duurzaam E-commerce Sorteercentrum Voor Nederlandse Markt
  • Links

    Milieunet op..