google.com, pub-1373830308765288, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Anders Bekeken

De Gouden Inhaakmedailles 2010: Bavaria Grote Winnaar met Dutch Dress

Geschreven op 15-9-2010 - Erik van Erne. Geplaatst in Agenda, Olympische Spelen, Oranje, Sport Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail

Gouden Inhaak Medailles 2010

28 september 2010: Tja, dat zat er natuurlijk dik in. Bavaria is met twee keer goud de grote winnaar: één keer in de categorie Promotioneel met de Bavaria ‘Dutch Dress’ actie en één keer in de categorie Print met de advertentie ‘Oranje bedankt’ , waarin octopus Paul werd uitgeserveerd als inktvisringetjes.

De Gouden ‘Creative Instant Award’, voor inhaken op de echte actualiteit van de dag ging indirect ook naar Bavaria. Dirk won die prijs met de uiting ‘Fifa Dirk’. In de categorie RTV ging het goud naar de TV commercial ‘Write The Future’ van Nike. Beter Horen werd met goud beloond voor de actie ‘Vuvuzela noodpakket’ met de gratis oranje oordopjes.

De NIMA Awards 2010: Bavaria Beste Marketingbedrijf

15 september 2010: Zo, die had ik even gemist. Op vrijdag 10 september 2010 heeft bij Ster de jurering plaatsgevonden van de Gouden Inhaakmedailles 2010 voor de beste inhakers op de actualiteit van de Olympische Winterspelen en het WK Voetbal.

Op vrijdag 24 september 2010 worden in het instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum de uiteindelijke winnaars van een Gouden Inhaakmedaille bekend gemaakt. Die prijsuitreiking is voor iedereen gratis bij te wonen. De Gouden Inhaakmedailles zijn een initiatief van Strating (Active Marketing) en worden mogelijk gemaakt door Ster, de Persgroep Advertising (AD), Smurfit Kappa Zedek en Adformatie.

De jury dit jaar bestond uit Arian Buurman (Ster), Dideke van Lieshout (de Persgroep Advertising) , Lex de Vries (Smurfit Kappa Zedek ), Jaap Bartelds (Adformatie), Titus Eikelboom (STROOM), Frank van den Wall Bake (Sportmarketingdeskundige), Lex de Rooi (Wessanen), Charles Borremans, Jos Krutzmann (Downtown Actiemarketing) en juryvoorzitter Peter Strating. Bron: Gouden Inhaakmedailles

Categorie RTV :
OS: Essent: Svenergy (UbachsWisbrun/JWT)
OS: Unox: Ouderwets schaatsen kijken (Being There)
WK: Praxis radiocommercial (Doom & Dickson)
WK: Nike: Write the future (Wieden + Kennedy Amsterdam)
WK: NUON: Energieshirt (N=5)
WK: ING: Oranje Leeuwen (Leukwerkt Worldwide)

Categorie Print:
OS: Unox: Ouderwets schaatsen kijken (Being There)
OS: Aegon: Eerlijk over schaatsen (THEY)
WK: Dirk: Fifa jurken (XXS)
WK: Heineken: Bertje ( TBWA NEBOKO )
WK: MVA (New Message)
WK: Bavaria: Oranje bedankt (Selmore)
WK: Pearle: Braziliaan ( TBWA NEBOKO)

Categorie Sales Promotion:
OS: Unox: Wantschoen (Being There)
WK: Beter Horen: Oordopjes (Beter Horen)
WK: Bavaria jurkjes (Bavaria Nederland)
WK: Nuon: Energieshirt (N=5)

Categorie Interactief:
OS: Asics: Olympics & Asics (OMD, Microsoft B.V. )
OS: Essent: Svenergy (UbachsWisbrun/JWT)
WK: Heineken ( TBWA NEBOKO)
WK: Coca Cola (Coca Cola Nederland)

Categorie Cross-mediaal:
OS: Unox campagne (Being There)
WK: ING campagne (Leukwerkt Worldwide)

Plaats zelf een reactie:

(U heeft ruimte voor 400 tekens)

Categorieën

  • Afval (4)
  • Agenda (3.460)
  • Biologisch (121)
  • Blog Action Day (57)
  • Bouwen-Klussen (946)
  • Communicatie (382)
  • Cradle to Cradle – Circulair (1)
  • Design (245)
  • Dieren (182)
  • Donald Trump (3)
  • Duurzaam (7)
  • Educatie (353)
  • EEN-Armoede (252)
  • Energie en Besparing (3.804)
  • Europa (29)
  • Evenementen (211)
  • Geluid (27)
  • Gezondheid (324)
  • Goed Doel (122)
  • Green Deal (43)
  • Greenwashing (123)
  • Hergebruik-Kringloop (1)
  • Iets anders (451)
  • Int. Samenwerking (195)
  • Investeren (151)
  • Joe Biden – Barack Obama (119)
  • Kerst (125)
  • Klimaat (1.751)
  • Licht (403)
  • Lucht (35)
  • Mensenrechten (176)
  • Milieu (1)
  • MVO (2)
  • Natuur (823)
  • Nederland (46)
  • Olympische Spelen (68)
  • Oranje (158)
  • Oud & Nieuw (133)
  • Pasen (2)
  • Sinterklaas (16)
  • Sport (247)
  • Vakantie (73)
  • Valentijn (38)
  • Verkiezingen (52)
  • Vervoer en OV (1.842)
  • Vrijwilligerswerk (16)
  • Water (317)
  • Welzijnswerk (30)
  • Recente berichten

  • Zonnedak Met 911 Zonnepanelen Op Zeefgebouw Groningen In Gebruik Genomen
  • Museum of the Future: The Most Beautiful Building On Earth In Dubai
  • Simon Loos Rijdt 1,5 miljoen Km Volledig Elektrisch Met Twintig Elektrische Trucks
  • Vernieuwend Concept Om Rubberafval Te Verwerken Tot Nieuwe Producten by New Born Rubber
  • Casino777 Online Spellen: De Ultieme Online Casino Ervaring Van Nederland by Casino777
  • Duurzaam De Toekomst In Met Een Duurzame Leefomgeving
  • Jouw Huis Verduurzamen? Zo Betaal Je Dat!
  • Zero Emissie Truck Debat: De Transitie Naar Zero-Emission In De Trucksector
  • Mobiliteitsbeeld 2022: Actualisatie Verkenning Gebruik Openbaar Vervoer 2022-2026 by KiM
  • Koningin Máxima Op Werkbezoek Bij Stichting Petje Af
  • Tony Chocolonely: Eerlijike, Heerlijke Chocoladerepen Met Een Verhaal by Greengiving
  • Koning Willem-Alexander Opent Internationaal Elaad Testlab Voor Elektrische Voertuigen In Arnhem
  • De 200ste Windmolen Bij Unilin Insulation in Seneffe by ENGIE
  • De Relatie Tussen Attitudes En Reisgedrag En Het Verband Met De Coronapandemie by KiM
  • Essay: Interacties Tussen De Netwerken Voor Energie, Mobiliteit En ICT by KiM
  • Snellaadpalen Voor Elektrische Auto’s Bij Jumbo Supermarkten En La Place Restaurants by PowerGo
  • Dutch Cups Leverancier Van Herbruikbare Glazen Krijgt 205 Zonnepanelen Op Het Dak
  • Lelystad Stimuleert Gebruik Herbruikbare Bekers Met Statiegeld Op Evenementen by GreenCups
  • Den Bosch Wil Herbruikbare Bekers Bij Evenementen: Jazz in Duketown, Vuelta, Carnaval
  • LeidseKoplopers Willen Herbruikbare Bekers Op Kantoren In Leiden
  • Links

    Milieunet op..